22 grudnia 2013

Enchilada

Witajcie!
Wreszcie się zmobilizowałam i coś piszę. Od pewnego czasu mam głupawy zwyczaj latania bez celu po internetach. Jak mnie to wkurza!  Możliwe, że obdarzę Was w najbliższym czasie jakimś wierszem o pewnym nikczemnym (ale kochanym) Stworzeniu (Mikinnou, Sophijka - wiecie, o kim mowa, więc nie bijcie mnie za tę wstawkę). Tak więc przygotujcie się na coś strasznego. No i zaczęłam robić filmy - jak coś będzie, to wstawię.

 Biorę udział w losowaniu na schleich.czo. Oto banerek:


Dziś post figurkowy. Jak w temacie napiszę o Enchiladzie, czyli mówiąc inaczej o Paprykarzu, czyli mówiąc po ludzku o Chilim. Jest to ogier morgan breyera w skali Traditional produkowany w latach 2009- 2011 na moldzie Kennebec Count. To pierwszy z serii moich przypadkowych, kompletnie spontanicznych zakupów. Przyjechał do mnie od kocham_fizyke z modelhorse.czo. Przyciągnął mnie malowaniem, bo tylko w tej maści grzywa nie przytłacza modelu. Ogólnie to właśnie grzywa czyni ten model wyjątkowym. Szczególnie podobają mi się pojedyncze kosmyki spadające z innej strony niż reszta. Ładne są uszy, skierowane w różne strony.  Im dłużej się na niego patrzy, tym ładniejszy się zdaje. Nie jest może wybitnie umięśniony czy zbudowany, brakuje mu wielu detali ale definitywnie ma to coś. Dużym minusem jest to, że na głowie widać odciski narzędzi. Kopyta mają jednolity, dziwny odcień. Klatka piersiowa wydaje mi się zbyt wystająca. Ale to tylko detale. Poza tym jest świetny.







W pakiecie z tym panem przyjechał bardzo porządny kantar, robiony przez jego poprzednią właścicielkę. Gdy moje konie go zobaczyły, natychmiast wyrzuciły moje (wcale się im nie dziwię) i ustawiły się w kolejce po ten, jako ze Chilliego był troszkę za duży. W końcu dostał się Tenebris, która wygląda w nim świetnie  (wiem, zdjęcie jakościowo straszne).

I najważniejsze na koniec: Wesołych Świąt ! Proszę, nie spędzajcie ich przed komputerem. I jako, że nie będzie mnie tu już przed Sylwestrem - wszystkiego najlepszego w nowym roku! I takie coś na koniec:


źródło - klik
Jeszce raz najlepszego i do zobaczenia w przyszłym roku!
M




12 komentarzy:

  1. Ładne koniki. Telekomunikacja Polska? ];>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście. Swoją drogą szału z tym dostanę, jest jak papierosy - zżera od środka i rzucić trudno ;/. Także przepraszam Was, że męczę, ale nie mogę z tym nic zrobić...

      Usuń
  2. Musisz wstawić wiersze! Będę tak okropna, że z chęcią poczytam o Telekomunikacji Polskiej (dla niewtajemniczonych; jest to szyfr, aby nigdy nie wypowiadać jego imienia, a tym bardziej nazwiska)!
    Orki świetne! A Chili ładny; trzeba będzie znowu coś pokręcić... niestety wyjdzie zapewne typu niewolnica isaura ;D
    A sw drogą za niedługo zawita do mnie Magnumek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chili w tym malowaniu rzeczywiście jest świetny. A orki rozłożyły mnie na łopatki ;)
    Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chili jest przepiękny ! Gratuluję .
    Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest ten breyer którego kupiłaś.
    Pozdrówki i też życzę Wesołych Świąt!
    http://figurki-koni-schleich.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Model przecudny ! Kantarek też :>
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chili jest naprawdę śliczny.Taki...Czekoladowy :D.
    Te.Orki.Są.Genialne :D!
    Pozdrawiam
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chili - prawdziwa papryczka. Ostry i wspaniały. :D
    Gratuluję tego ślicznego breyera. Masz rację, jego klatka jest chyba troszkę odstająca, ale model jest świetny.
    Pozdrawiam!
    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny model. Ma śliczny łeb i grzywę :). Dziękuję za życzenia, chciałam książkę o Mustangu tą niebieską, ale niestety nigdzie jej dostać nie mogłam, a ta była prezentem pod choinkę parę ładnych lat temu :).
    A i podeślij linka do tego posta (jeśli tego nie zrobiłaś) do Deviszy na forum, żeby Cię przyjęła do loterii :).
    Pozdrawiam, Karo ;)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nn :).
    Pozdrawiam
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny model ^^ U mnie n/n :D Orki przesłodkie ^^ Pozdrawiam i również przesyłam życzenia i powodzenia w losowaniu :D

    Emcia ^^

    OdpowiedzUsuń