24 stycznia 2015

Dla najpiękniejszej

Ciao!
Jakiś czas temu przyszła do mnie przesyłka prawie równie tak tajemnicza jak kolejne zniknięcia malezyjskich samolotów. Gdy otworzyłam moim oczom ukazała się piękna, ręcznie robiona dereczka, własnoręcznie wykonaną przez Maję..

Od razu jednak pojawił się pewien problem. Pamiętacie co się stało, gdy Eris (bogini niezgody) podrzuciła na weselu Tetydy i Peleusa złote jabłko "dla najpiękniejszej"? Wybuchła kłótnia trzech najważniejszych dla greckiego świata bogiń.
W mojej stadninie zdarzyło się niemal to samo. Tylko w spór zaangażowało się nieco więcej postaci. Jedna klaczka przekrzykiwała drugą, każda chciała przymierzyć dereczkę uszytą wedle ostatniego krzyku mody...
W końcu zdecydowałam się ogłosić konkurs. Ta, która w sesji zdjęciowej wyjdzie najlepiej otrzyma ten prezent na własność!





Jedyny w konkurencji ogier... Syrius.

Dalmatia wśród gór.



Bryza jak zwykle zdeterminowana, uparta i surowa.

Forta podbijająca świat na wielorybie...

Arwena jak zwykle w klasycznie i elegancko

Teraz, proszę, pomóżcie mi wybrać, które z nich jest zwycięzcą w tym nietypowym konkursie!
- Mam nadzieję, że jeśli źle wybierzemy, to w mojej stadninie nie wybuchnie bitwa proporcjonalna do wojny trojańskiej :P

 Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Sophija

PS. Rozważam (przynajmniej tymczasowe) zarzucenie pisania notek - przyczyna; brak mi czasu na rzeczy, które kocham jak malowanie i pisanie.  Piszę tą informację nie po to, żebyście protestowali, ale chcę was oswoić z tą myślą ;)

22 komentarze:

  1. Fajnie masz że wygrałaś Candy u Mai ;) Nie przestawaj pisać postów!!!
    U mne n\n
    breyerischleichkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najładniej jest chyba w derce klaczy camargue.

      Usuń
  2. Ja myślę, żeby dać derkę Syriusowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, dereczka naprawdę urocza ;). Najbardziej podoba mi się w niej FORTA ♥. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na sesyjkę ^.^
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Forta ^^ Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Derka jest świetnie obszyta i ma śliczny kolorek ^^.
    Hehe, Forta na wielorybie mnie rozłożyła xD.
    Ale głosuję na Arwenę.
    ...
    I to wcale nie ze względu na imię, nieee...
    Po prostu mi się w niej podoba...
    Że niby ja faworyzuję?Pfff...
    Co do notek - ja w pełni rozumiem, bo mnie samej ostatnio okrutnie brak czasu na czytanie :/.Cóż, pasje najważniejsze, tylko daj czasem znak, że żyjesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Capricorn - derka dla Syriusa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem knabstrupka najlepiej wygląda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też popieram Dalmatię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Arwena! Ja stawiam na nią.

    Team Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio nie mam czasu na pisanie notek na blogu.
    Myślę, że Arwenie bardzo pasuje dereczka.
    Pozdrawiam

    drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Arwena lub ewentualnie Dalmacja. Na innych wygląda jakby była nieco za duża :)
    Również cierpię na brak czasu. Mam nadzieję, że w ferie (już za tydzień :D) będzie lepiej :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim w niej "do pyska" cieszę się, że się podoba ;) Mam nadzieję, że będzie dobrze służyła. A kantarek którejś damie się spodobał?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna derka :D Według mnie bardzo fajnie wygląda na klaczy andaluzyjskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Forta wygląda najładniej ! <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki wygrania candy ;D
    Hehe akurat niedawno na polskim przerabialiśmy "Jabłko niezgody".
    Mi w tej derce najbardziej podoba się Dalmatia i Arwena =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie wygrywa Syrius ;)
    Zapraszam :http://mojekochaneschleich.blogspot.com/2015/01/sesja-zimowa-stajnia-schleich-2014.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Ani mi się waż przestawać pisać! xD W każdym razie konkurs wg mnie wygrywa klacz pinto <3 Pozdrawiam i zapraszam na n/n na obu blogach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :) Zapraszam do mnie http://schleichbartka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna dera :) Nie przestawaj pisać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie powinna ją dostać Arwena. A reszcie spraw po jabłku i będzie ok :P

    OdpowiedzUsuń